Gyakran ismételt kérdések
Hova kérhetem a kiszállítást?
Magyarország területén bárhova kérhető a csomag kiszállítása.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Ingyenes a kiszállítás 35.000 Ft felett.
Hogyan tudom megnézni megrendeléseim állapotát?
A Bejelentkezést követően a Saját fiókon belül a Rendeléseim menüpontban ellenőrizheti megrendelései állapotát.
Hogyan tudok vásárolni?
A termék megnyitása után a Kosárba tesz gomb megnyomásával.
Utánvéttel hogyan tudok vásárolni?
GLS automatáiban és házhozszállításkor.
Milyen fizetési lehetőségek vannak a vásárlás során?
Készpénzes, Bankkártyás vagy Előre utalásos.
Mivel tudok fizetni a futárnak kiszállításkor?
Készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni a kézbesítőnek.
Minek kell lennie a csomagban, amikor megkapom?
A csomagban a megrendelt termékek mellett egy számlát, és amennyiben gépet is rendelt, akkor jótállási jegyet fog találni.
Mi a teendőm, ha sérült a csomag, amit kézbesíteni próbálnak nekem?
Ebben az esetben a GLS munkatársának ezt rögtön jelezze, és csak a sérülés tényét rögzítő jegyzőkönyv kitöltésével vegye át a csomagot. Ha a csomag tartalma sértetlen, akkor nincs teendője. Ha megrendelt termék sérült, ami a csomagban van, akkor vegye fel velünk elérhetőségeink valamelyikén a kapcsolatot.
Átutalásos fizetésnél hova utaljam az összeget?
Számlatulajdonos: Nagy TMTA Kft.
Bankszámlaszám: 10404436-50526857-65711006
Kérjük átutalások tüntesse fel a számla számát.
Megvásárolt termékkel kapcsolatban problémám van. Mit tegyek?
Forduljon hozzánk bizalommal a webshop@kisgepker.hu e-mail címen.
Van-e lehetőség módosítani, törölni a Kosár tartalmát?
Természetesen a megrendelés véglegesítéséig módosítható a Kosár tartalma. A Kosár ikonra kattintva az adott termékből vásárolni kívánt mennyiség növelhető, csökkenthető, valamint a Törlést választva az adott termék eltávolítható a Kosárból.
Milyen futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagom?
A GLS egyik munkatársa fogja Önnek kiszállítani és kézbesíteni a csomagot. Kerti traktor, rider, fűnyíró, motoros kapa, hómaró, vízszivattyú, áramfejlesztő megrendelése esetében pedig cégünk munkatársa szállítja ki Önnek a választott típust.
Hogyan törölhetném a megrendelést?
Kérjük, e-mailben szíveskedjen jelezni felénk, hogy töröltetni szeretné a megrendelését. Legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja ezt megtenni, vagy telefonon az alábbi telefonszámon: 06202702689