Gyakran ismételt kérdések

Hova kérhetem a kiszállítást?

Magyarország területén bárhova kérhető a csomag kiszállítása.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ingyenes a kiszállítás 35.000 Ft felett.

Hogyan tudom megnézni megrendeléseim állapotát?

A Bejelentkezést követően a Saját fiókon belül a Rendeléseim menüpontban ellenőrizheti megrendelései állapotát.

Hogyan tudok vásárolni?

A termék megnyitása után a Kosárba tesz gomb megnyomásával.

Utánvéttel hogyan tudok vásárolni?

GLS automatáiban és házhozszállításkor.

Milyen fizetési lehetőségek vannak a vásárlás során?

Készpénzes, Bankkártyás vagy Előre utalásos.

Mivel tudok fizetni a futárnak kiszállításkor?

Készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni a kézbesítőnek.

Minek kell lennie a csomagban, amikor megkapom?

A csomagban a megrendelt termékek mellett egy számlát, és amennyiben gépet is rendelt, akkor jótállási jegyet fog találni.

Mi a teendőm, ha sérült a csomag, amit kézbesíteni próbálnak nekem?

Ebben az esetben a GLS munkatársának ezt rögtön jelezze, és csak a sérülés tényét rögzítő jegyzőkönyv kitöltésével vegye át a csomagot. Ha a csomag tartalma sértetlen, akkor nincs teendője. Ha megrendelt termék sérült, ami a csomagban van, akkor vegye fel velünk elérhetőségeink valamelyikén a kapcsolatot.

Átutalásos fizetésnél hova utaljam az összeget?

Számlatulajdonos: Nagy TMTA Kft.
Bankszámlaszám: 10404436-50526857-65711006
Kérjük átutalások tüntesse fel a számla számát.

Megvásárolt termékkel kapcsolatban problémám van. Mit tegyek? 

Forduljon hozzánk bizalommal a webshop@kisgepker.hu e-mail címen.

Van-e lehetőség módosítani, törölni a Kosár tartalmát?

Természetesen a megrendelés véglegesítéséig módosítható a Kosár tartalma. A Kosár ikonra kattintva az adott termékből vásárolni kívánt mennyiség növelhető, csökkenthető, valamint a Törlést választva az adott termék eltávolítható a Kosárból.

Milyen futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagom?

A GLS egyik munkatársa fogja Önnek kiszállítani és kézbesíteni a csomagot. Kerti traktor, rider, fűnyíró, motoros kapa, hómaró, vízszivattyú, áramfejlesztő megrendelése esetében pedig cégünk munkatársa szállítja ki Önnek a választott típust.

Hogyan törölhetném a megrendelést?

Kérjük, e-mailben szíveskedjen jelezni felénk, hogy töröltetni szeretné a megrendelését. Legegyszerűbben a rendelés visszaigazoló e-mailre való válaszadással tudja ezt megtenni, vagy telefonon az alábbi telefonszámon: 06202702689

Follow us on Facebook